Skoči na glavno vsebino

Debeli Rtič – šola v naravi 2021

Učenci 2., 3., 4. in 5. razreda preživljajo ta teden (7.-11. 6. 2021) v šoli v naravi na Debelem Rtiču.

PONEDELJEK, 7. 6. 2021

Prispeli smo okrog 12h in odšli na kosilo. Na hitro smo se namestili po sobah in že odšli na prvo plavanje v notranji bazen. Pričakal nas je dež, a se zdaj že jasni. Danes je na sporedu še animacija z naslovom “Biološka pot”. Vsi smo zelo radovedni, kakšna dogodivščina nas čaka. Vsi smo zdravi in se dobro počutimo.

Zaradi dežja je dejavnost “biološka pot” odpadla, v dvorani z imenom Luka Koper smo imeli virtualni ogled parka. Vodjo “virtualnega sprehoda” smo navdušili s svojim znanjem o zeliščih. Sledil je ogled obale, nato pa nazaj v našo depandanso Bor na večerjo. Izdelali smo si še napise za vrata sob in se malo poigrali. Pred spanjem pa smo odkrivali lepote obale. Našli smo školjke, lepe kamenčke, nekateri so se ohladili (do kolen!) v morju. V sobah so poslušali še pravljico in se malo pogovarjali, nato pa vsi kar hitro zaspali …

TOREK, 8. 6. 2021

Mnogi so že od 5:00 zbujeni, sobe so pospravljene, po 7:00 gremo na zajtrk, nato pa na plavanje v notranji bazen. Čaka nas čudovito vreme in mnogo dogodivščin. Pošiljamo pozdrave!

Torek smo izkoristili za učenje plavanja – plavali smo zelo veliko v notranjem bazenu, preizkusili pa smo pa tudi, kako je topla voda v morju in zunanjem bazenu.

V jedilnici nas razvajajo z zelo dobro hrano, ki si jo lahko sami izbiramo. Po večerji nas je pričakal naš nekdanji učenec Tjaž Dolgan in nam predstavil njegov šport – triatlon.

Posladkali smo se še s sladoledom in kmalu utrujeni zaspali. Starši, sporočamo vam, da vas pogrešamo, čeprav smo prepričani, da nas vi sami veliko bolj …

SREDA, 9. 6. 2021

Danes pa je v hotelu Bor še vse tiho. Le lastovke, ki imajo zgrajenih veliko gnezd pred vhodom v hotel  Bor, veselo cvrkotajo.

Zbudilo pa nas je res čudovito jutro. Sledilo je kopanje v bazenu, nato pa še kopanje v morju in zunanjem bazenu. Popoldne smo se šli zabavne igre na obali in v plitvini, po večerji pa različne dejavnosti: poslikava obraza, nogomet, nabiranje kamenčkov in školjk. Zvečer smo bili že zelo utrujeni, zato smo trdno zaspali.

ČETRTEK, 10. 6. 2021

Zbudili smo se v oblačno jutro, z dobro voljo pa smo priklicali sončen dan. Dopoldne smo se preizkusili v lovu na zaklad, ki je potekal po zdravilišču. V bazenu so imele nekatere plavalne skupine že prve preizkuse plavanja. Popoldne smo se zabavali na plaži in uživali na soncu. Večer pa je bil najbolj zabaven; nekateri so igrali nogomet, drugi pa uživali na skupnem zabavnem večeru z veliko ustvarjalnimi delavnicami: poslikava obraza, friziranje, barvanje kamnov in papirnatih krožnikov, igre z baloni in še bi lahko naštevali.

Večino stvari smo že spakirali, sobe so pospravljene, mi pa že komaj čakamo, da se vrnemo domov … Lahko noč!

Se vidimo okrog 12h!

(Skupno 2.257 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...