Skoči na glavno vsebino

Šola v naravi – Olimie 2017

4. dan – četrtek

Danes se je  dan začel pol ure prej, saj smo želeli prehiteti sonce, pa tudi načrti za različne dejavnosti  so bili veliki. Zajtrk je bil itak kraljevski, tako kot mora biti. Takoj po njem smo se odpravili proti gradu Podčetrtek, ki vse te dni priteguje naše poglede in radovednost. Nekateri so imeli s sabo tudi lučko, da so z njo osvetlili najbolj skrite kotičke grajske kleti. Pohvaliti moramo učence, da so čisto vsi prišli do gradu brez postanka. Bravo! V gradu smo se spremenili v pustolovce in raziskovali prostor za prostorom. Prvi je šel učitelj, da je preveril, če je varno.

Pot navzdol je tekla kar sama. Razdelili smo se v dve skupini, prva je odšla na plavanje, druga pa je odnesla razglednice na pošto. Tako smo naredili cel krog in še dodatno spoznali kraj, kjer preživljamo  ta teden. Našli smo nova igrala in jih preizkusili. Sledilo je risanje zahvalnih risbic za osebje, ki lepo skrbi za nas.

Popoldne smo odšli spet v Aqualuno in predrzno »prešpricali« ustvarjanje. Saj smo tukaj predvsem zaradi učenja plavanja! Skoraj neverjetno, ampak zgodilo se je, da je en učenec premagal učitelja v plavanju. Kako in kaj pa bodo povedali učenci v živo.

Fantje lepo pazijo na edino punco in večkrat ji dajo prednost ali ji kaj pomagajo. Lepo se razumemo in vsi smo zdravi.

Tudi danes je bila hrana odlična. Kosilo se vedno začne z juho in ta teden so se zvrstile že: goveja, česnova, zelenjavna, cvetačna. Za večerjo so nas presenetili s pico. Še bolj pa nas je presenetila tišina, v kateri smo večerjali. Tako siti že dolgo nismo bili.

Po večerji smo imeli še zadnji sestanek, na katerem smo podelili nagrade. Cel teden smo spremljali in ocenjevali vedenje, čistočo v sobah in pospravljanje postelj. Trud je bil danes nagrajen! Večino nagrad je sponzorirala mama Roka Matka, nekaj pa smo primaknili knjižničarka Katja Čekada ter oba učitelja spremljevalca.

Učenci so se z darilci, ki so jih izdelali sami, in risbicami zahvali vsem, ki so ta teden skrbeli za njih. Tudi divaški osnovni šoli, s katero  vsako leto odlično sodelujemo pri organizaciji poletne šole v naravi.

Danes zvečer smo že vse spakirali, jutri pa nas čaka še preizkus plavanja, kosilo, obisk Jelenovega grebena ter pot proti domu. V Košani bomo predvidoma ob 18. 30. Če kdo želi dodatne ali bolj podrobne informacije, se lahko pozanima na tel. št. 068 17 36 57. Kmalu na svidenje!

3. dan – sreda

Za nami je uspešen in zabaven dan. Takoj po slastnem zajtrku smo odšli v Aqualuno, kjer smo se zabavali na toboganih in se učili plavati vse do kosila. Lahko se pohvalimo, da plavamo že vsi. Že prekaljeni plavalci so se danes seznanili s kravl tehniko in potapljanjem.

Za kosilo je bila najbolj popularna izbira pašta, za večerjo pa je zmagal pečen krompirček. Kar nekajkrat so si z njim napolnili krožnik. Hrana je res božanska in izbira pestra. Učenci pojejo vse, kar si naložijo.
Popoldne smo se razdelili v dve skupini, tako da sta imeli obe skupini popoldansko učenje plavanja, obisk trgovine ter pisanje razglednic. Kar dobro jim je šlo od rok, pa tudi od nog, saj smo z eno skupino mimogrede obiskali tudi atletski stadion in ga nekajkrat pretekli, z drugo skupino pa smo se sprostili na zunanjih igralih.
Po večerji smo odšli v “disko”. Zabavno in zanimivo, a večina naših učencev je le opazovala dogajanje. Naše barve sta zastopala le Klemen in Urban, ki sta kar zažigala  s svojo energijo. Malo bolj so se sprostili šele takrat, ko se je zunaj razvila tako huda nevihta in je v celem Podčetrtku zmanjkalo elektrike. Vrnila se je ravno pravi čas, da smo se lahko dobro umili in pripravili za spanje.
Ob evalvaciji današnjega dne so povedali, da jim je bil danes najbolj všeč ples, predvsem takrat, ko je zmanjkalo elektrike, večerja – pečen krompirček, potapljanje in plavanje.
Štejemo. Štejemo dneve in se veselimo, ker je pred nami samo še en cel dan. Čeprav je zabavno, zanimivo in pestro, čeprav čas zelo hitro teče in čeprav je tukaj lepo, je doma najlepše. Tukaj se tudi učitelji strinjamo z učenci.

2. dan – torek

Za nami je drugi dan šole v naravi. Tudi tega smo preživeli srečno in aktivno. Že s tem, ko gremo dvakrat do Aqualune in nazaj, prehodimo več kot 4 km. Učenci pridno upoštevajo učiteljeva navodila in vsi napredujejo pri plavanju. »Plavalni prvošolci« so se že naučili narediti mrtvaka, drseti po vodi, do tega, da splavajo, jih loči še čisto malo. Danes smo v vodi preživeli dobrih šest ur, od tega je bilo približno polovico učenja plavanja pod učiteljevim vodstvom, druga polovica pa je bilo navajanje na vodo skozi prosto igro na igralih, toboganih … Voda ima 29 °C in 30 °C. Kljub dodatnemu mazanju s šolsko kremo faktorja  50, ugotavljamo, da ta zaščita ni dovolj, zato so bili danes nekateri v plavalnih majčkah.

Hrana je odlična in danes pohanega mesa ne pogrešajo več – to je bila najbolj popularna izbira današnje večerje.

Takoj po večerji smo se odpeljali z vlakcem do samostana in Čokoladnice Olimje. Tam smo si ogledali samostanski zeliščni vrt, prisluhnili predstavitvi samostana, kjer je tudi najstarejša lekarna v Sloveniji oziroma tretja najstarejša v Evropi. Obiskali smo Čokoladnico in trikrat lahko ugibate, kaj smo tam počeli.

Ko smo učence vprašali, kaj jim je bilo danes najbolj všeč, so izpostavili pohanje, hotelske sladice, vožnjo z vlakcem in obisk čokoladnice. No, zelo jim je všeč tudi to, da bo jutri že sreda, ki bo prinesla novo znanje, prijateljsko druženje… in bomo tako dan bližje vrnitvi domov …

1. dan – ponedeljek

Mi smo srečno in aktivno preživeli prvi dan. Nastanjeni smo v hotelu Rosa, v prvem nadstropju, v treh sobah, ki so ena zraven druge. Že takoj na začetku smo se dogovorila za pravila obnašanja, saj tukaj nismo sami. Vse obroke imamo v hotelu Breza – hrana je samopostrežna. No, danes je šla najbolj v promet juha, pašta, njoki, štrudel in, itak, sladoled. Vse je dostopno v neomejenih količinah, edino pravilo, ki se ga morajo učenci držati, pa je, da pojejo vse, kar si naložijo na krožnik. Pošteno, kajne?
Lepo vreme smo izkoristili za kopanje in plavanje v Aqualuni, kjer smo preživeli celo popoldne, premikajoč se iz plavalnega bazena na otok džungle, od tam pa v dojenčkast bazen. No, tako smo jih poimenovali, da se lažje razumemo. Razdeljeni smo v dve plavalni skupini, kar pomeni, da so eni v 1. razredu plavalne šole, drugi pa v 2.. Eni in drugi so danes v vodi izredno uživali, saj je prijetno topla, na razpolago je veliko igral, toboganov … Ne, res nam ni bilo dolgčas.
Učenci so prijateljsko razpoloženi in lepo skrbijo eden za drugega. V sobah se med seboj razumejo.
Večer smo preživeli na igralih in ob hotelski mlaki, zaključili pa smo ga na kratkem sestanku, kjer smo povedali, kaj nam je bilo danes najbolj všeč in kaj pogrešamo. Vas zanima? Pogrešajo pomfri in pohano meso, najlepše pa jim je bilo, ker so se veliko zabavali, se v bazenu lovili…
Zdaj pa že spijo in si nabirajo moči za nov dan. Dragi starši, spočijte si tudi vi in ne skrbite, saj se imamo zelo lepo. En lep pozdrav iz Olimja!

PONEDELJEK, 29. 5. 2017; 11:30

Učenci sporočajo, da so srečno prispeli in se počutijo odlično. Pričakalo jih je tudi čudovito vreme. Več novic jutri.

V ponedeljek se učenci 2. in 4. razreda odpravljajo v šolo v naravi Olimie, ker bodo izvajali 20-urni tečaj plavanja.
Odhod iz Košane bo v ponedeljek, 29. 5. 2017 ob 7.00 uri izpred šole. Povratek pa v petek, 2. 6. 2017 ob 18.30.
Vsem učencem in spremljevalcem želimo, da se bodo v Olimiu najlepše počutili in se naučili čim bolje plavati …
(Skupno 97 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...