Skoči na glavno vsebino

Podnebni cilji in vsebine (VITR)

 

PROJEKT ZRSŠ, 2021-2023, Financiranje ukrepa predvideva Odlok o programu porabe sredstev Sklada za podnebne spremembe v obdobju 2022-2023.

PODNEBNI CILJI IN VSEBINE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU (VITR)

TRAJNOST  je veliko več kot le skrb za odpadke in čisto okolje. To je le njena okoljska dimenzija. Drugi dve sta ekonomska in socialna.

Ekonomska dimenzija se nanaša na zeleno gospodarstvo, poklice prihodnosti, uravnoteženje porabe energentov in zmogljivosti narave, socialna pa na vzpostavljanje pravičnih medčloveških odnosov, sodelovanje in skrb za najšibkejše. Pomemben steber trajnostnega razvoja je torej planetarna razvojna, družbena in okoljska solidarnost. Trajnost je način življenja, nuja in odgovornost vseh ljudi, še posebej odločevalcev vsega sveta.

V LOKALNEM OKOLJU je velik del življenjskega področja naših učencev zaščiten z Naturo 2000. Tudi zato je pomembno, da v pedagoški proces vključujemo vsebine trajnosti za prihodnost.

V ŠOLSKE OKOLJU je najpomembnejše vprašanje »Kako mladim omogočiti, da odkrijejo, kakšen je lahko njihov prispevek k trajnosti?«

Nadgradnja dosedanjega dela na naši šoli je projekt TRAJNOSTNI CILJI IN VSEBINE.

CILJ PROJEKTA je sistematično vključevanje podnebnih ciljev in vsebin v predšolsko vzgojo, osnovno in srednješolsko izobraževanje, višješolsko strokovno izobraževanje in izobraževanje odraslih v okviru ukrepa podnebni cilji in vsebine v vzgoji in izobraževanju iz Programa porabe sredstev sklada za podnebne spremembe v obdobju 2022 – 2023 (Uradni list RS, št. 49/22).

ŠOLSKI PROJEKTNI TIM SESTAVLJAJO: Neva Brce, Lina Faletič, Katja Čekada, Barbara Perhavec, Polonca Šeško.

V dejavnosti za doseganje ciljev projekta so vključeni vsi zaposleni, učenci, k sodelovanju bomo povabili starše, vse zainteresirane lokalne ustanove in odločevalce.

MREŽA ŠOL, KI SODELUJEJO V PROJEKTU NA NACIONALNI RAVNI

V projektu sodeluje 38 vzgojno izobraževalnih zavodov:

21 osnovnih šol

9 vrtcev

8 srednjih šol.

Povezava do publikacije o aktivnostih projekta

 

 

(Skupno 447 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost