Skoči na glavno vsebino

Šola v naravi – Terme Olimia 2015

Naši drugošolci in četrtošolci so zjutraj odšli v težko pričakovano šolo v naravi. Sporočili so, da so srečno prispeli in se odlično počutijo. Pričakalo jih je sončno vreme, kot so naročili.

Prihod v Dolnjo Košano je predviden ob 17.30.

ČETRTEK, 4. 6. 2015

V današnji dan se je že zjutraj vtihotapila misel na jutri. Vedno znova smo slišali: pogrešam Žigata, pogrešam piščančke… Mame in atija ni nihče omenil, čeprav smo vsi vedeli, kaj se skriva za trenutki resnega obraza, zaskrbljenih vprašanj »ob kateri uri bomo doma, zakaj se moramo po poti domov sploh ustavljati pri čarovnicah…« A takšni pogovori so se pletli samo v trenutkih pri jedi ali na poti, saj je za nami še en aktiven dan.

Dobro je, da gredo otroci za nekaj dni od staršev, pa čeprav bodo prišle domov potovalke polne zmešnjave. »Kako se naredi čaj iz vrečke, kako se sploh odpre in uporablja sladkor vrečkah, kaj pa zdaj, ali je treba kaj zmešati? Zakaj se je treba preobleči v svežo majico, če je pa ta še dobra?…«

Dopoldne smo odšli na bližnji atletski stadion, kjer smo ugotovili, da je tek po tartanu zelo prijeten. V senčki smo si vzeli čas za klepet, po poti tja in nazaj pa za nabiranje gozdnih jagod. V bazenu so ponovili vse, kar so se te dneve naučili in bili pohvaljeni od vaditeljev. Kosilo je bilo za vse lepo in zelo užitno presenečenje – juha, pomfri, pohan puranji zrezek. V času popoldanskega počitka so nekateri počivali, drugi risali risbice za svoje vaditelje, tretji pa hodili na obisk k sosedom. Po popoldanskem kopanju je sledila težko pričakovana večerja – pica, nato pa še ples, ki pa večine naših učencev ni pritegnil. Nič čudnega, saj so skoraj sami fantje.

Čeprav smo načrtovali pripravljanje potovalk že danes, bomo to naredili jutri zjutraj, pred odhodom na preizkus plavanja. Ob 12h pa nas že čaka kosilo in takoj za tem odhod domov. Po poti se bomo ustavili še v Čokoladnici in Koči pri čarovnici v Olimjah, doma pa bomo predvidoma ob 17.30. Če bo še kaj novega, pa pravočasno sporočimo.

Kmalu na svidenje,

učenci in učitelji.

SREDA, 3. 6. 2015

Tretji dan – sreda; polovica šole v naravi je za nami. In ko sem povedala učencem, da imamo jutri zvečer zaključni ples, za večerjo pico in pakiranje kovčkov, so bili vsi navdušeni. Saj ne, da se ne bi imeli lepo, a doma je vedno najlepše.

Dan smo spet začeli s kraljevskim zajtrkom – vsega po izbiri. Danes so bile najbolj popularne hrenovke, jajca na oko in kruh. Po poti smo si napolnili plastenke z zdravilno vodo, kar je zadostovalo za dopoldansko hidracijo. Dopoldne smo preživeli spet v Aqualuni, v najbolj priljubljenem bazenu »Džungla«. Spoznali smo, kako pomembno je upoštevanje ostalih »udeležencev v prometu« na toboganih, kjer se hitro zgodi trčenje, ki se je tokrat končalo brez hujših posledic. Sledilo je delo z vaditelji in kosilo, za počitek pa ni bilo časa, saj smo takoj odhiteli na ustvarjalno delavnico izdelave indijanskih pokrival, nato pa na popoldansko učenje plavanja. Šele po večerji – juha, palačinke s skuto, sladoled, je dan zadihal v mirnejšem ritmu. Otroška želja ni bila potešena, dokler se nismo, kljub utrujenosti, na kratko ustavili na igralih. Dan smo zaključili z večernim sestankom, pregledom dneva in načrtovanjem ter s pripravami na spanje. Kljub intenzivnemu, večkratnemu mazanju s kremo za sončenje, je bilo treba namazati nekaj rdečih ram, a vse skupaj nič hujšega. Učenci so še vedno veseli, zadovoljni, pozorni eden do drugega. Vsi si želimo, da bi tako ostalo do konca šole v naravi.

Čeprav je bila želja za v Aqualuno na začetku zelo velika, navdušenje nad tamkajšnjimi bazeni neizmerno, je 1300m hoje tja in ravno toliko nazaj čisto dovolj, da še tako močna želja izgine. Zato jutri ostajamo v hotelskih bazenih, kjer je tudi nevarnost sončnih opeklin manjša.

Lepo pozdravljeni,

učitelji in učenci.

TOREK, 2. 6. 2015

Učenci so se spočiti zbudili v nov dan, ki je obetal veliko. Začeli smo ga s samopostrežnim zajtrkom v hotelu Breza. Učenci so si najraje izbrali čokoladni namaz, hrenovke, cesarski praženec, sir, od napitkov pa sadni čaj in pomarančni sok. Vse jim je bilo novo in zato zanimivo. Sledilo je ocenjevanje sob in priprave na plavanje. Izkoristili smo prosti čas do 11.30 in se v “džungli” – bazenu v Aqualuni, naužili zabave – hoje pod slapom, spustov po različnih toboganih, ležanja v plitvini…pa saj slike pokažejo vse. Dobili smo veselo presenečenje – še enega učenca. Sledilo je plavanje, skoki na noge, skoki na glavo brez in skozi obroč, no, vsake toliko tudi na trebuh…ampak učenci so vztrajno vadili in bili nagrajeni z uspehom. Pot nazaj se je utrujeno vlekla, a kosilo – juha, pire, meso z omako, solata nam je dalo novih moči. Prvič smo obiskali trgovini in kupili razglednice. Popoldne smo preživeli v hotelskih bazenih. Po večerji – juha, rižota, solata, smo se posladkali s sladoledom in napisali razglednice. Bo poštar vedel, kam prinesti, če pod naslov piše Mama in ata pa še kraj bivanja? Mi smo optimisti, a vseeno smo dodali še imena. Dan smo zaključili z večernim sestankom ter pohvalami in spodbudami. Še vedno trdimo, da so naši učenci najboljši, saj se v vsakem trenutku izkažejo. Opazno napredujejo v skrbi zase in druge in v samostojnosti. Lepo je, ker se ne grupirajo po skupinicah, ampak se vsi družijo med seboj.

Tudi jutri dopoldne gremo v Aqualuno. Obeta se še en lep dan in tako želimo tudi vam,

učitelji in učenci

PONEDELJEK, 1. 6. 2015

Prvi dan v Olimjah smo srečno preživeli. Po prihodu okrog 11h so učenci urejali svoje stvari po omarah. Za vrata sobe so narisali sliko in dodali svoja imena. Kosilo je bilo odlično – juha, pomfri , puranji zrezek in solata, prav tako tudi večerja – juha, pašta z mletim mesom, solata, sladoled. Na bazenu so vaditelji preverili znanje plavanja in razdelili učence v dve skupini po 7 in 8. Že prvi dan so uživali tudi v zunanjih bazeni in toboganih, skupaj skoraj 4 ure. Večer smo dočakali na igralih, sledilo je umivanje in priprave na spanje. Učenci se imajo radi in lepo skrbijo eden za drugega, zato ni šlo brez zadnjih večernih obiskov. Že danes se veselimo jutrišnjega dneva v Aqualuni – juhuhu.

Košana, lahko noč,

učenci in učitelji

(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...